sábado, noviembre 17, 2012

Experimental Martir: featuring Yoko Ono & John Zorn





3 comentarios:

Otilie dijo...

Una aportació molt curiosa, amore. Experimental màrtir total ? M'agrada molt més el saxofonista que la Yoko Ono que em sembla vanguardista però sempre m'ha fet més mandra, no sé perquè.

Merci per compartir les seves troballes.

TQM

linus dijo...

Hola amore,

Sips, molt experimental i free jazz.

El Saxofonista és John Zorn un dels músics més inquiets i totterrenys de la música d'avantguarda. Un vertader referent i creador a seguir.

Respecte a Yoko Ono, a mi el que em feia mandra era el seu difunt marit - let it be, let it be.Pfff

Ella abans de coneixe'l ja era una artista japó d'avantguarda que voltava per Europa. Molta de la seva mala fama ve dels fans dels Beatles que sempre la considerat la gran culpable de la seva separació.

En tot cas, entre el hippysme i l'experimentació, ja sap cap on em decanto.

Moltes gràcies pel comment

TQM

Otilie dijo...

Jo també em decanto per l'experimentació !! Com li he dit el saxofonista em sembla un virtuós de la música experimental i d'avantguarda. La YoKo Ono em fa mandra igualment. Em fa son.Segurament pels referents que vosté molt bé comenta.

Merci per les seves aportacions.