domingo, diciembre 02, 2012

Experimental martyr: featuring SSS-Q



3 comentarios:

Otilie dijo...

Hola amore,

M'encanta aquest experimental !!! És increïble el que es pot fer amb una bateria - instrument que m'encanta a mi - i una trompeta que sé del cert que t'agrada a tú !

Un experimental molt elegant i sofisticat, diria jo. M'encanta com sona !

Merci per les teves aportacions.
Són una passada !

TQM

linus dijo...

Hola amore,

SSS-Q aposten per un free jazz reflexiu, però líric al mateix temps.

Una proposta innovadora que convida a deixar-se abstreure.

Estic content que li hagi agradat, a més la qualitat d'imatge i aquest espai industrial l'afavoreixen molt

Gràcies pel comment.

TQM

Otilie dijo...

Estic molt d'acord amore !

L'entorn industrial li donen una aura més experimental. I la qualitat de la imatge i la forma de gravar és molt intel·ligent.

TQM